logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۱۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحایه لاستیک‌فروشان استان زنجان:

کمبودی از بابت لاستیک در زنجان نیست

کمبودی-از-بابت-لاستیک-در-زنجان-نیست
رئیس اتحایه لاستیک‌فروشان استان زنجان گفت: کمبودی از لحاظ تهیه لاستیک خودرو در سطح استان وجود ندارد اما خریدار در این عرصه کم شده است.

محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تهیه لاستیک خودرو در سطح استان وجود ندارد، اظهار کرد: خریدار واقعی در این عرصه کم شده است و انواع مختلف لاستیک در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: لاستیک خودروهای پراید و 206 در بازار به‌وفور یافت می‌شود و اکثر خریدارها خود به فروشنده تبدیل شده‌اند و این امر باعث مختل شدن بازار لاستیک در استان شده است.

رئیس اتحایه لاستیک‌فروشان استان زنجان عنوان  کرد: دو برند لاستیک بارز و یزد تایر در بازار مشتری‌پسند است که از لحاظ روانی مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرند و از آن خرید می‌کنند. در صورتی که لاستیک‌های دیگر در بازار نیز همان مواد و کیفیت را دارا هستند.

وی ابراز کرد: همشهریان می‌توانند برای خرید لاستیک نو از طریق سایت https://reserve.khodropay.com اقدام کرده و لاستیک مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اتحایه لاستیک‌فروشان استان زنجان افزود: افراد با مراجعه به نرم‌افزار «خودرو پی» می‌توانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه لاستیک خودرو مورد نظر را مشاهده و از قیمت آن مطلع شوند با این حال برای هر خودرو یک جفت لاستیک تعریف شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر